Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1182

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1219

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1223

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1248

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2964

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2971

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2984

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2695

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2699

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/drabolahrar/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3581
پرولوزون درمان نوین آرتروز زانو - دکتر نوید ابوالاحرار - فلوشیپ فوق تخصصی درد تهران

پرولوزون درمان نوین آرتروز زانو

تزریق پرولوزون در درمان آرتروز زانوها و مفاصل
کلینیک درد فوق تخصصی آسا
پرولوزون ترکیبی از چند ماده کاهنده التهاب بافتی و سازنده غضروف مفصلی است که به داخل مفصل مبتلا به آرتروز یا آسیب تاندونی تزریق می‌شود و موجب بازسازی بافت های آسیب دیده میشود. فرمول این ترکیب به تدریج در طول سالها تجربه و ترکیب مقادیر مختلف از این مواد بدست آمده است و تزریق مفصلی آن موجب
۱- بهبود درد و التهاب و تورم مفصلی،
۲- بهبود حرکات و
۳- کاهش خشکی مفصل میشود.
مواد تشکیل دهنده ترکیب پرولوزون عبارتند از: پلاسما و پلاکت تغلیظ شده خون خود بیمار (پی آر پی، PRP)، گاز اوزون و چند ماده دیگر.
اکنون این تزریق موثرترین روش درمان غیرجراحی و کم تهاجمی برای آرتروز زانوها و مفاصل است و روزانه صدها بیمار با این روش درمانی، از درد و محدودیت های حرکتی ناشی از آرتروز زانوها نجات می یابند.
در ایران نیز آقای دکتر ابوالاحرار فلوشیپ فوق تخصصی درد از سال ۱۳۹۱ و پس از گذراندن کارگاه های پی آر پی و پرولوزون شروع به درمان بیماران مبتلا به آرتروز زانو با این روش نوین در کلینیک درد فوق تخصصی آسا نمودند و از حدود ۵۰۰ بیمار که تاکنون به این روش درمان شده اند، میانگین رضایتمندی بیماران ۶۰-۷۰ درصد بوده است.